By Guest on חמישי, 28 מאי 2026
קטגוריה פגם הברית
Replies 1
Likes 0
צפיות 54
Votes 0
לכבוד הרב שליט"א.
אני בחור בן 17.5, וככל שאני מתבגר תאוות ואהבת נשים גוברת אצלי מאד חזק, ובעקבות זה אני נופל מידי פעם בפגם הברית, אני כל פעם מתחרט מחדש ושוב נופל... אני מתוסכל מעצמי מאד,... אני בקושי מצליח להתגבר כשיש ניסיון, [כאילו הראש אוטומטית מנתק את כל מחשבות היצר הטוב, ומתעלם מהם ואז...] זה כואב לי מאד ומתסכל אותי מאד, אני אשמח מאד שהרב יורה לי כיצד לצאת מזה ודרך תשובה מהי?
תודה מראש.
שלום רב,
כבוד הרב אמר שאם תגיד כל יום רביעי לשמוע את הדרשות של הרב בקביעות (עכשיו הרב מתחיל לדבר על הנושא של קדושת האדם) אין ספק שתצא מבעיה זו כמו שרבים יצאו.
בברכה.
·
לפני 2ימים
·
0 Likes
·
0 Votes
·
0 תשובות
·
View Full Post