אני נופל כל פעם בענייני הקדושה, מה לעשות?
חמישי, 28 מאי 2026
חגי כהן
לכבוד הרב שליט"א.
אני בחור בן 17.5, וככל שאני מתבגר תאוות ואהבת נשים גוברת אצלי מאד חזק, ובעקבות זה אני נופל מידי פעם בפגם הברית, אני כל פעם מתחרט מחדש ושוב נופל... אני מתוסכל מעצמי מאד,... אני בקושי מצליח להתגבר כשיש ניסיון, [כאילו הראש אוטומטית מנתק את כל מחשבות היצר הטוב, ומתעלם מהם ואז...] זה כואב לי מאד ומתסכל אותי מאד, אני אשמח מאד שהרב יורה לי כיצד לצאת מזה ודרך תשובה מהי?
תודה מראש.
אני בחור בן 17.5, וככל שאני מתבגר תאוות ואהבת נשים גוברת אצלי מאד חזק, ובעקבות זה אני נופל מידי פעם בפגם הברית, אני כל פעם מתחרט מחדש ושוב נופל... אני מתוסכל מעצמי מאד,... אני בקושי מצליח להתגבר כשיש ניסיון, [כאילו הראש אוטומטית מנתק את כל מחשבות היצר הטוב, ומתעלם מהם ואז...] זה כואב לי מאד ומתסכל אותי מאד, אני אשמח מאד שהרב יורה לי כיצד לצאת מזה ודרך תשובה מהי?
תודה מראש.
שאלה זאת עדיין לא נענתה

