אני נופל כל פעם בענייני הקדושה, מה לעשות?

חגי כהן
לכבוד הרב שליט"א.
אני בחור בן 17.5, וככל שאני מתבגר תאוות ואהבת נשים גוברת אצלי מאד חזק, ובעקבות זה אני נופל מידי פעם בפגם הברית, אני כל פעם מתחרט מחדש ושוב נופל... אני מתוסכל מעצמי מאד,... אני בקושי מצליח להתגבר כשיש ניסיון, [כאילו הראש אוטומטית מנתק את כל מחשבות היצר הטוב, ומתעלם מהם ואז...] זה כואב לי מאד ומתסכל אותי מאד, אני אשמח מאד שהרב יורה לי כיצד לצאת מזה ודרך תשובה מהי?
תודה מראש.

תשובה: אני נופל כל פעם בענייני הקדושה, מה לעשות?

מנהל
לפני 2ימים
שלום רב,
כבוד הרב אמר שאם תגיד כל יום רביעי לשמוע את הדרשות של הרב בקביעות (עכשיו הרב מתחיל לדבר על הנושא של קדושת האדם) אין ספק שתצא מבעיה זו כמו שרבים יצאו.
בברכה.

תשובה: אני נופל כל פעם בענייני הקדושה, מה לעשות?

מנהל
לפני 2ימים
שלום רב,
כבוד הרב אמר שאם תגיד כל יום רביעי לשמוע את הדרשות של הרב בקביעות (עכשיו הרב מתחיל לדבר על הנושא של קדושת האדם) אין ספק שתצא מבעיה זו כמו שרבים יצאו.
בברכה.
שאלה זאת עדיין לא נענתה