שלום כבוד הרב,
שמי אור אסתר, ואני מבקשת את עצתך והכוונתך בנושא שמטריד אותי מאוד.
לפני זמן קצר הייתי בראיון עבודה בתחום החינוך, ובמהלך התהליך נאמר לי במפורש כי איני יכולה להתקבל לעבודה משום שאני דתייה.
בעקבות הדברים הרגשתי פגיעה קשה, והגשתי תלונה על המפקחת המעורבת, אשר עובדת תחת משרד החינוך. עם זאת, לאחר שעשיתי זאת התחלתי להתלבט האם נהגתי נכון. מצד אחד הרגשתי שחובה לעמוד על כבודי ולמנוע מצב שבו דברים כאלה ייאמרו גם לאחרים, ומצד שני אני חוששת שמא התלונה עלולה לפגוע באותה אישה ובפרנסתה.
לכן חשוב לי לקבל דעת תורה והכוונה: האם נכון להשאיר את התלונה על כנה, או שמא ראוי למשוך אותה? אני מבקשת לדעת מהי הדרך הנכונה והישרה על פי התורה.
תודה רבה לכבוד הרב על זמנו ועל תשובתו.
שמי אור אסתר, ואני מבקשת את עצתך והכוונתך בנושא שמטריד אותי מאוד.
לפני זמן קצר הייתי בראיון עבודה בתחום החינוך, ובמהלך התהליך נאמר לי במפורש כי איני יכולה להתקבל לעבודה משום שאני דתייה.
בעקבות הדברים הרגשתי פגיעה קשה, והגשתי תלונה על המפקחת המעורבת, אשר עובדת תחת משרד החינוך. עם זאת, לאחר שעשיתי זאת התחלתי להתלבט האם נהגתי נכון. מצד אחד הרגשתי שחובה לעמוד על כבודי ולמנוע מצב שבו דברים כאלה ייאמרו גם לאחרים, ומצד שני אני חוששת שמא התלונה עלולה לפגוע באותה אישה ובפרנסתה.
לכן חשוב לי לקבל דעת תורה והכוונה: האם נכון להשאיר את התלונה על כנה, או שמא ראוי למשוך אותה? אני מבקשת לדעת מהי הדרך הנכונה והישרה על פי התורה.
תודה רבה לכבוד הרב על זמנו ועל תשובתו.